miercuri, 7 septembrie 2011

Stadionul e european, dar ne-am țigănit cu gazonul

Când Mourinho pune să se ude gazonul de pe Bernabeu, înainte de un meci cu Barcelona, e strategie. Când România își plantează răsaduri pe Național Arena, la un meci cu Franța, e aproape crimă cu premeditare. Costin Lazăr, Evra, Ribery sau Goian ar putea face plângere la Protecția Consumatorului, dar nu ar fi de ajuns. Și-au pus sănătatea și profesia în pericol, așa încât fotbaliștii ar trebui să ajungă în instanță cu cei care au așternut gazonul de pe noul stadion.

Nu e nicio surpriză: gazonul a fost pus de firma lui Adrian Oprișan, cel care și-a legat numele de ”plaja” de la România-Danemarca 2-5.  În țara noastră se poate orice. Cu ”recomandarea” din 2003, fratele PSD-istului de frunte Oprișan a ajuns, iată, să ne facă din nou de râs.

FOTO: gsp.ro (c)


Motive de frustrare am avea și noi, ca spectatori sau telespectatori. Din cauza terenului, jucătorii păreau uneori că poartă cizme de cauciuc. Nu îmi spuneți că gazonul i-a dezavantajat pe francezi. Pe noi ne-a afectat mai mult: la genunchi și glezne, în cazul fotbaliștilor, la ochi, pe privitori, la mândria națională, pe toți 22 de milioane.

Am vrut să le arătăm francezilor că avem un stadion și o atitudine europeană și aproape ne-a ieșit. Din păcate, presa franceză de miercuri va avea motive să ne atace din nou: ne-am țigănit cu gazonul.

PS Dacă Oprișan ne-a amintit de dezastrul cu Danemarca, Pițurcă ne-a reamintit oarecum de un meci hilar, cel cu Olanda, când eram invitați să atacăm, iar noi ne apăram. Selecționerul a jucat defensiv până la capăt, făcând inclusiv o schimbare ”post pe post” în atac, Bucur în locul lui Marica, deși era conștient că remiza ne arunca în decor. Tactica lui ”zero risc” dă și zero rezultate. Mare afacere am făcut: am schimbat un selecționer fricos cu altul.

PS 2 Am numărat: Chivu și Rădoi s-au retras, Tamaș a fost pedepsit, Galamaz și Radu Ștefan sunt accidentați, Goian a fost în teren. Așadar, Chiricheș este A ȘAPTEA OPȚIUNE pentru postul de fundaș central. Să joci cu a șaptea opțiune contra lui Benzema, la modul în care a făcut-o Vlad Chiricheș, nu e rău deloc, fraților!

Acest articol a apărut și pe sportVOX.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu