marți, 9 noiembrie 2010

Click-ul nu mai e relevant, crede trimisul Yahoo! la RoNewMedia 5.0

Mulţi dintre advertiseri vor căsca ochii mari, de uimire, dar ce s-a discutat astăzi RoNewMedia 5.0 va deveni mâine realitate. Mai bine spus, un instrument de lucru.


"Clickul este suprafolosit ca măsurare a unei campanii. Măsurarea brandului - ca impact, influenţă, aprecierea mesajului, este mult mai importantă. Avem nevoie de măsurări noi", spune Marvin Liao, de la Yahoo, prezent la Bucureşti.


Care este pasul următor în advertising? Pare să îl ştie Eilon Zarmon, de la DDB Israel.

"Sunteţi familiarizaţi cu toţii cu Captcha - cifrele şi literele alea enervante, pe care le întâlnim peste tot. În locul lor, punem publicitate. E simplu", propune Eilon Zarmon.


"Nu doar convingi un consumator să dea click pe un banner, ci îl faci parte din proces. Nu doar îţi vede mesajul, dar îl tipăreşte şi, astfel, îl ţine minte. Şi este mai ieftin decât un click", spune Zarmon.

 

PS Oamenii care lucrează în online (înţeleg aici şi advertising online) şi nu sunt la RoNewMedia 5.0... ruşinică! Mă includ şi pe mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu