De pe urma nebuniei generate de show au trăit foarte bine şi alte site-uri, inclusiv cele de la Cluj, cum se va vedea ceva mai jos.
Vedeţi cifrele website-ului şi prestaţia lui Adrian Ţutu, cel care a câştigat concursul şi premiul de 120.000 de euro.
Vezi mai multe pe Romanii au talent
Traficul de Internet adus de show a dus şi la decizii de management mai puţin obişnuite. REALITATEA.NET, portalul care foloseşte conţinutul editorial al Realitatea TV, a lansat concursul "Românii au iPad". Judecata e simplă: Realitatea încearcă (cu talent, cum altfel?) să preia un segment cât mai mare de cititori interesaţi de emisiunea-concurs.
Şi acum venim la Cluj. Datorită minunatei invenţii numite Google, mulţumim!, website-urile locale au realizat cifre istorice cu ocazia finalei concursului. ziuadecj.ro a avut cele mai multe citiri la un articol din întreaga sa existenţă, 8.615, până la ora apariţiei acestui text. De asemenea, a avut aproape 13.000 de vizitatori unici, cu mai mult de o mie peste media zilnică a ultimei luni.
Datorită ştirii cu câştigătorii emisiunii de la PRO TV, stiridecluj.ro a avut un trafic record, de 10.701 vizitatori unici în 26 aprilie.
Buzznews.ro a avut la rândul său un profit serios: +22,34% în a doua zi de Paşti, care de regulă nu aduce abudenţă de trafic.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu