Onlineul românesc mustește de ”vezi aici”, cu variantele sale, ”intră aici”, ”citește aici”, ”află de ce” etc. Oricât veți căuta în .com, nu veți găsi ceva similar.
Poftim? Ați spus că așa se vinde marfa? Dimpotrivă. Aș spune că această inovație nu e decât o manelizare și o tablodizare a website-urilor de știri. De vină este concurența uriașă din online, lăcomia de click-uri, grefate pe calitatea precară a angajaților site-urilor, care au salariile cele mai mici din trusturi.
Ce ne spune ”vezi aici”? Ne spune că autorul nu a reușit să găsescă un titlu îndeajuns de direct, care să sensibilizeze cititorul. E și o cerșetorie, dar una obraznică. ”Hei, dă-mi un click, n-auzi!”, cam cu asta echivalează ”vezi aici”.
Din păcate, expresia duce la o hărțuire a cititorului. Și la frustrarea lui, mai ales când ”vede acolo” altceva decât se aștepta.
Vă doresc un 2011 fericit, cu cât mai multe titluri inspirate.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu